🍪 Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám zaistili čo najlepší zážitok z našej webovej stránky. Viac informácií nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov
🎉 Prihláste sa na odber a ušetrite 10%
UK SK

5 tipov, ako sa zotaviť z prejedania sa

Po dni alebo niekoľkých dňoch excesov je bežné hľadať detoxikačné plány, ktoré pomáhajú očistiť telo, aby sa zotavilo z dní, keď ste jedli väčšie množstvo jedla alebo nezdravých jedál. Neexistuje však žiadna zázračná šťava, ktorá by skutočne pomohla odstrániť prebytok, na to máme orgány ako pečeň a obličky, ktoré majú tieto funkcie.


Čo teda naozaj môžeme urobiť, aby sme sa zotavili z dní, ktoré sme zneužívali? Objavte 5 tipov od našej odborníčky na výživu, Mafaldy Rodrigues de Almeida, autorky blogu Loveat.

1 - Vráťte sa k zdravej strave!


2 - V dňoch nasledujúcich po prebytku je normálne nepociťovať taký hlad a môžete tieto príznaky rešpektovať a jesť len vtedy, keď cítite potrebu . Vynechanie raňajok môže byť alternatívou k tomu, aby ste sa necítili príliš sýti.


3 - Zahrnutie potravín s vysokou nutričnou hustotou je tiež dobrý plán! Tieto potraviny sú tie, ktoré sú veľmi bohaté na živiny, ako je ovocie, zelenina, orechy a semienka, ktoré vám pomôžu odfúknuť a zároveň vás zasýtia.

4 - Zvýšte konzumáciu fermentovaných potravín , ako je Kombucha alebo Vodný kefír , pomáha nielen zlepšiť zdravie čriev, ale aj zvýšiť pocit sýtosti, odvodniť a zvýšiť imunitu. V týchto prípadoch môže byťKombucha Zero zaujímavejšou alternatívou, keďže vďaka dlhšej dobe fermentácie neobsahuje žiadne cukry.


5 - Zvýšte spotrebu vody! Keď jete viac spracovaných potravín, zvyčajne majú veľmi vysoký obsah soli, vďaka čomu telo cíti potrebu zvýšiť zadržiavanie vody, čo sa následne premieta do pocitu nafukovania.

Skúšali ste tieto?

© 2023 GUTsy Captain UK Shop. All rights reserved.Payment Methods
pixel